Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalePortale  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Oorlog met Mak me nie beus

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
malle_pietje

Aantal berichten : 12
Registration date : 03-01-08

Oorlog met Mak me nie beus Empty
BerichtOnderwerp: Oorlog met Mak me nie beus   Oorlog met Mak me nie beus Icon_minitimewo feb 06, 2008 1:17 am

Vandaag heeft de leiding besloten om iedereen lager dan level 12 (hoewel Jaap toch schreef "lager dan 10") verwijderd uit de gilde. Dit getuigt vooral van slecht beleid. Je schopt geen leden uit een gilde (wat overigens ook verboden is gedurende een oorlog), maar je VRAAGT ze om te vertrekken (wat ook WEL is toegestaan volgens KF regels).

Maar goed, gedane zaken nemen geen keer, dus bij deze wil ik iedereen van de gilde succes wensen met de oorlog. Helaas kan ik er niets meer toe bijdragen en die 8 gevechten die ik per dag won en NUL verloor zullen dus wel merkbaar zijn in de eindstand.

Ook na de oorlog veel succes en plezier gewenst, ik heb geen behoefte om terug te keren onder de huidige admins.

Gegroet!

Malle Pietje
Terug naar boven Ga naar beneden
fenomeen
Actieve ridder
Actieve ridder
fenomeen

Aantal berichten : 140
Leeftijd : 29
Registration date : 30-12-07

Oorlog met Mak me nie beus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oorlog met Mak me nie beus   Oorlog met Mak me nie beus Icon_minitimevr feb 08, 2008 10:35 pm

we zouden beter een opleidings gilde vanaf lvl12 moeten hebben dan winnen we meer orlogen
Terug naar boven Ga naar beneden

Oorlog met Mak me nie beus
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Oorlog met Knight who say Ni
» Belangrijk in verband met oorlog.
» overwinning van de gilde oorlog
» Voorstel nieuwe oorlog
» waar neer weer een nieuwe oorlog starten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum