Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalePortale  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Veel gekende tips.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Levant
Admin
Admin
Levant


Aantal berichten : 132
Registration date : 28-12-07

Veel gekende tips. Empty
BerichtOnderwerp: Veel gekende tips.   Veel gekende tips. Icon_minitimedo jan 03, 2008 1:06 pm

Dit zijn de veel gekende tips die op veel gilde overzichten staan.
tips

1. Als je wat geld hebt moet je natuurlijk niet alles doneren...Geef wat aan trainingen..
Als je missie doet doe dan altijd 6x 10min (geen premium) of 12 x 10min(premium)
Want als je 1 x 60 min doet en je faalt heb je helemaal niks meer dus...

2. als je geen geld heb kan je het best 's nachts een opdracht in de herberg van 10 t/m 12 uur. want dan verdien je het meest, slapend rijk worden dus;)

3. als je veel missie bij herberg voor de zelfde opdrachtgever vaker een missie heb je meer kans om dan edelstenen te krijgen.

4. dit zijn twee goede links

http://www.freewebs.com/personater/index.htm

http://www.kf-mg-items.de.tl/

alle wapens en armours staan er op

5. val niet iemand aan die 5 levels lager is anders verlies je ervaringspunten en dat wil je niet
Info

Wat doe je al je wordt aangevallen:
1. Geef de naam van de gene die je heeft aangevallen door aan jaap of ron
2. Als zij degene die je aanvalt aankunnen zullen zij die geregeld aanvallen.
Voor problemen, vragen of opmerkingen moet je contact opnemen met een van de Admins of leiders
Terug naar boven Ga naar beneden
https://devilworshippers.actieforum.com
malle_pietje




Aantal berichten : 12
Registration date : 03-01-08

Veel gekende tips. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veel gekende tips.   Veel gekende tips. Icon_minitimevr jan 04, 2008 2:03 am

Hoe ik het spel (succesvol) speel:

Ik val iedereen aan die genoeg goud geeft. Het maakt niet uit of je daarbij exp verliest, het spel gaat alleen over hoe goed je stats zijn, niet welk level je bent. Het is beter om langer op een level te blijven dan snel door te levelen. Als je elke dag speelt en je vecht veel dan maakt het ook niet echt uit of je je goud laat staan. Als je niet veel kunt spelen, maak dan je goud op door te banken (items kopen in de bazaar MITS die goedkoper zijn dan bij de gewone verkoper).

Wanneer je echt veel goud verliest dan MOET je banken als je niet veel kan vechten. Zo voorkom je dat je bekend wordt als ridder die veel goud lekt. Na een tijdje komen mensen niet meer bij je langs omdat ze merken dat er niets te halen valt. Als je premium speelt richt je dan ook vooral op wapens/uitrusting die je met edelstenen moet betalen, zo kun je je goud beter investeren in je stats namelijk. Het is ook niet per se nodig om voor elk level nieuwe uitrusting te kopen. Op andere servers speel ik soms met uitrusting dat al 4-5 levels oud is en toch win ik daar "altijd".

Doneren aan de gilde is in mijn ogen overbodig. Een kleinere gilde is altijd succesvoller dan een grote. Ten eerste is een grote gilde (>20 spelers) moeilijk te managen, ten tweede win je oorlogen veel makkelijker van gildes die groter zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levant
Admin
Admin
Levant


Aantal berichten : 132
Registration date : 28-12-07

Veel gekende tips. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veel gekende tips.   Veel gekende tips. Icon_minitimezo jan 06, 2008 12:28 pm

Hoe je ook lekker snel ervaringspunten kunt verdienen.
Is als je bv. lvl10 bent iemand aan te vallen van een hoger level die niet actief is.
Zoals bijvoorbeeld

Veel gekende tips. Knightkassiexr1

Zijn stateds zijn heel slecht dus ik win er telkens opnieuw van.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://devilworshippers.actieforum.com
fenomeen
Actieve ridder
Actieve ridder
fenomeen


Aantal berichten : 140
Leeftijd : 29
Woonplaats : in mijn fantasie
Registration date : 30-12-07

Veel gekende tips. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veel gekende tips.   Veel gekende tips. Icon_minitimewo jan 30, 2008 2:38 pm

als je te wijnig geld hebt voor en nieuw wapen of ander item verkoop je huidig wapen of item


opgelet alleen als je genoeg hebt met het geld van je wapen
Terug naar boven Ga naar beneden
Levant
Admin
Admin
Levant


Aantal berichten : 132
Registration date : 28-12-07

Veel gekende tips. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veel gekende tips.   Veel gekende tips. Icon_minitimewo jan 30, 2008 4:50 pm

Hoe zou Malle pietje zo goed zijn.
Hij is nog maar lvl 11 maar zit wel al in de top 100.
Hoe heeft die dat gedaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://devilworshippers.actieforum.com
fenomeen
Actieve ridder
Actieve ridder
fenomeen


Aantal berichten : 140
Leeftijd : 29
Woonplaats : in mijn fantasie
Registration date : 30-12-07

Veel gekende tips. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veel gekende tips.   Veel gekende tips. Icon_minitimewo jan 30, 2008 7:14 pm

ik denk met veel aanvallen en winnen dat dat lukt want hij zegt zelf dat hij niet wil lvlen
Terug naar boven Ga naar beneden
Levant
Admin
Admin
Levant


Aantal berichten : 132
Registration date : 28-12-07

Veel gekende tips. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veel gekende tips.   Veel gekende tips. Icon_minitimewo jan 30, 2008 11:01 pm

Ja maar als je lvl'ed verdien je meer in de herberg en kun je je mannentje beter uitrusten enz..
Dus lvl vind ik toch redelijk belangrijk want met de herberg verdien ik elke dag meer
als gewoon missie's doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://devilworshippers.actieforum.com
fenomeen
Actieve ridder
Actieve ridder
fenomeen


Aantal berichten : 140
Leeftijd : 29
Woonplaats : in mijn fantasie
Registration date : 30-12-07

Veel gekende tips. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veel gekende tips.   Veel gekende tips. Icon_minitimedo jan 31, 2008 10:36 pm

ja dat is wel waar
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Veel gekende tips. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veel gekende tips.   Veel gekende tips. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Veel gekende tips.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Tips!!-
Ga naar: